-
У рекламній галузі очікуються суттєві зрушення
Заступник голови КМДА Олексій Резніков висловив надію, що нова концепція рекламного простору міста Києва буде затверджена міською радою вже у червні.«Процес напрацювання умов та пунктів концепції вже на завершальному етапі, тож наприкінці травня ми плануємо внести проект до Київради, аби він пройшов процедуру та був погоджений профільними комісіями і, сподіваюсь, у червні буде прийнято позитивне рішення. Я вірю у спільну конструктивну роботу всіх фракцій міськради, незалежно від політичної приналежності», – цитує Олексія Резнікова прес-служба КМДА.
Концепція включатиме, серед іншого, уточнення дозволених та заборонених форматів конструкцій та їхніх розмірів, схеми розміщення реклами на території міста, буде приділено увагу безпеці пішоходів – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху.
Олексій Резніков також зауважив, що такий вид носія, як трол взагалі буде заборонений.
Наразі КП «Київреклама» активно очищує місто від конструкцій даного типу. З 29 квітня з вулиць було прибрано понад 150 незаконних перетяжок.
Дарницький р-н, Харківське шосе, перехрестя з вул. Привокзальна. До та після демонтажу.
Розпочато пілотний проект аудиту ефективності в галузі зовнішньої реклами Нарешті з‘явилися відповіді на ключові питання, які ставилися до міських підрозділів, що регулюють рекламну галузь
У рекламній галузі очікуються суттєві зрушення