• У “Київрекламі” обговорювали проект нового порядку розміщення реклами

    Прес-сніданок на тему: «Проект нового Порядку розміщення зовнішньої реклами у Києві. Яким місту бути» – саме такий захід відбувся у стінах КП «Київреклама» 10 грудня .
    Задля того, щоб дійти порозуміння, ми зібрали всіх, хто бажав обговорити вектор подальшого розвитку столиці, та разом вирішити, у якому напрямку їй рухатися – залишатися містом, перевантаженим конструкціями, як зараз, або стати комфортною.
    Директор підприємства Наталія Гончарова відзначила три ключові моменти запропонованої версії Порядку.

    1. Вдосконалені вимоги щодо дистанції між рекламними конструкціями. Наприклад, в діючому документі прописано, що носії площею до 8 кв. м. повинні розміщуватися не ближче 50 м від інших рекламних засобів (РЗ), а крупніші формати – не ближче 100 кв. м. У запропонованій версії прописано, що усі наземні РЗ вздовж проїжджої частини вулиць і доріг мають розміщуватися відносно один одного в радіусі від 70 до 250 м, в залежності від площі носіїв. Тобто реклами повинно стати менше і розташована вона буде рідше. Але не слід очікувати миттєвого скорочення її кількості – вимоги не поширюються на РЗ, дозволи на розміщення яких були видані до набрання чинності цього рішення.
    2. Вводяться обмеження, що підвищать безпеку дорожнього руху. Так, забороняється встановлювати РЗ в одному перерізі з дорожніми знаками і світлофорами, ближче ніж 50 м до перехресть вулиць та пішохідних переходів, ближче ніж 150 м до шляхопроводів, мостів на автомобільних дорогах загального користування.
    3. Приведена до вимог постанови КМУ «Про затвердження типових правил розміщення зовнішньої реклами» система обчислення вартості платні за тимчасове користування місцями для розміщення рекламних засобів. Оплата нараховуватиметься, виходячи з площі місця розташування РЗ (як сума площі горизонтальної проекції РЗ на це місце та прилеглої ділянки шириною 0,5 м. по периметру проекції). Це полегшить прогнозування надходжень до бюджету та зменшить можливість зловживань з боку розповсюджувачів реклами.
    Вдячні усім, хто завітав. Чекаємо на вас у найближчий час. Якщо є теми для спілкування, із задоволенням приймемо пропозиції та обговоримо.

    Рубрики: Новини