-
У червні у столиці виявили 1458 випадків порушень рекламного законодавства
Протягом місяця фахівці КП «Київреклама» спільно з представниками рекламної галузі проводили обстеження всіх районів Києва на предмет наявності порушень при розміщенні брендмауерів, наземних і дахових конструкцій.
Усього виявили 7166 носіїв даних типів і зафіксували 1458 випадків порушень чинного законодавства. Найпоширеніше зловживання – відсутність дозволу, на другому місці – перевищення заявлених площ конструкцій, на третьому – невідповідність об’єктів Концепції розвитку зовнішньої реклами в Києві.
Отримана інформація вже передана в профільний департамент КМДА для подальших дій із усунення недоліків.
«Законослухняні оператори підтримують ініціативу міської влади на чолі з Віталієм Кличком щодо наведення порядку в рекламній галузі. Спільними зусиллями ми швидше досягнемо бажаного результату», – зазначила в.о. директора КП «Київреклама» Наталія Гончарова.
Найбільше рекламних засобів у Голосіївському районі – 1456, але при цьому він не є рекордсменом за кількістю порушень. У даній номінації пальма першості належить Печерському району, де зафіксовано 384 недоліки за наявності 217 носіїв.
Така статистика пояснюється тим, що в центрі міста, відповідно до Концепції розвитку зовнішньої реклами, діють більш жорсткі вимоги до конструкцій, ніж в інших форматних зонах. Тобто один і той же об’єкт на Печерську може погіршити статистику відразу за кількома показниками.
КП «Київреклама» закликає підприємців спільними зусиллями подолати корупцію Фахівці КП «Київреклама» приступили до очищення столичних вулиць від великих нелегальних рекламних конструкцій
У червні у столиці виявили 1458 випадків порушень рекламного законодавства