• Щодо впорядкування столичного ринку зовнішньої реклами

    У тому, щоб галузь працювала цивілізовано, зацікавлені всі – і громадськість, і влада, і оператори ринку. Бо ситуація, яка склалася, не влаштовує нікого.

    Звісно, усі сторони докладають зусилля для того, щоб навести лад на київських вулицях. Місто зі свого боку вже певний час напрацьовує відповідні нормативно-правові документи. Ця кропітка робота наближується до свого логічного завершення.

    Раптом у лютому в. о. директора Департаменту містобудування та архітектури КМДА Ганна Бондар презентує на профільній комісії Київради стратегію реформування зовнішньої реклами власного авторства, що викликає обурення з боку бізнесу, який вважає так званий документ популістським та непрофесійним. У операторів виникла купа питань, на які вони не отримали відповіді, та вкотре звинуватили владу у непрозорості.

    Звісно, ринок відреагував, сформувавши власне бачення змін. Днями Асоціацією операторів зовнішньої реклами України був публічно презентований План практичного реформування ринку. І це вже не порожні скарги на владу та перетягування ковдри на себе, а конкретна, обґрунтована пропозиція до столичного керівництва.

    Влада підтримує конструктивні діалоги і при цьому добре розуміє, де у запропонованих ініціативах сильні та слабкі сторони, гострі кути або підґрунтя для корупції. Зрозуміло, що дійти до порозуміння можливо тільки цивілізованим, мирним шляхом.
    Тим більше, що оператори при створенні власного плану користувалися досвідом інших країн та міст і попередили, які ризики має проект стратегії від пані Бондар. Наприклад, «московський» підхід до реформування галузі з застосуванням аукціонів за три роки привів до скорочення надходжень до бюджету Москви з 17млрд руб. до семи. Чи варто нам повторювати чужі помилки?

    Минулого року КП «Київреклама» перерахувало до міського бюджету та підприємствам транспорту понад 173 млн грн. Ці гроші конче потрібні столиці і треба шукати шляхи збільшення надходжень. Проте, загнавши галузь у глухий кут, можна втратити те, що є. Тому – тільки прозорі новації, що стануть дійсно корисними для Києва, його мешканців та, звісно, посприяють розвитку бізнесу та поліпшать інвестиційний клімат.

    «КП «Київреклама» в цілому підтримує пропозиції операторів рекламного ринку. Але є моменти, які ще треба обміркувати, зважити та підкорегувати. При формуванні будь-якого плану чи стратегії ми будемо керуватися основними принципами, які окреслив мер міста Віталій Кличко: прозорість, викоренення корупції, комфорт киян. Проте треба бути готовими до того, що ми не побачимо вагомих змін вже «з понеділка». Рекламний бізнес у столиці здебільшого легальний. Тому реформи будуть проводитись послідовно, у рамках законних норм. Істотні зміни ми почнемо спостерігати з другої половини цього року – в центральній частині міста. А в решті районів – у 2017-2018 роках.

    Реформи необхідні нам, як повітря. Подивіться на вулиці міста, де панує безлад та засилля реклами. У кінцевому рахунку виграють усі. Оператори оптимізують кількість конструкцій, муніципалітет усуне дискомфорт, який викликає реклама у мешканців столиці, введе нові норми та правила розміщення, з часом впровадить інвестиційні проекти і збільшить надходження до бюджету. Ми прагнемо до кращого!», – підкреслила директор КП «Київреклама» Наталія Гончарова.

    anru

    Рубрики: Новини