• Погодження на розміщення реклами на будівлі ст. метро «Вокзальна» буде анульовано

    17 лютого, у КП «Київреклама» відбулася прес-конференція щодо розміщення рекламних носіїв у столиці, зокрема, на об’єктах метрополітену.

    Приводом для зустрічі директора КП «Київреклама» Наталії Гончарової та начальника КП «Київський метрополітен» Віктора Брагинського з представниками ЗМІ стала конструкція з рекламою інтернет-магазину «ROZETKA», яка 15 лютого була встановлена на даху станції метро «Вокзальна».

    За дві доби реклама була частково демонтована власником, але на будівлі лишився каркас, який, за словами Наталії Гончарової, днями буде повністю прибрано.

    Директорка КП «Київреклама» також виключила можливість розміщення на цьому місті іншого носія. «Погодження, видане ТОВ «Тітан Медіа» на це місце, дійсне до 2019 р. Керівництво інтернет-магазину «ROZETKA», яке заключило договір з цим товариством, вже відмовилось від такої реклами. Але теоретично місце може бути продано комусь іншому. Щоб уникнути такої ситуації ми направили до робочого органу листа з проханням анулювати документи до закінчення строку дії», – зазначила Наталія Гончарова.

    Підстави для скасування є. Згідно п.8.1. розділу ІІІ Порядку розміщення реклами в м. Києві погодження може бути анульоване за зверненням рекламодавця, розповсюджувача чи органу, з яким узгоджується документ, із заявою про скасування або ж встановлення факту надання в заяві та документах, що додаються до неї, недостовірної інформації.

    Основна претензія до конструкції – її загальна площа перевищує проектні 20,4 кв. м. Крім того, порушена умова візуального сприйняття пасажирами емблеми метрополітену та не отримане погодження Департаменту культури КМДА.

    «Ми вдячні громаді за таку активну позицію і вважаємо, що для уникнення подібних випадків правила розміщення реклами мають бути переглянуті та доопрацьовані», – зауважив начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський.

    Наталія Гончрова підкреслила, що робота у цьому напрямку вже ведеться. «Ми розуміємо, що діюча система погоджень документації на розміщення реклами на транспорті недосконала. Тому працюємо над тим, щоб відділити рекламу на транспорті, яка має свою специфіку, від решта зовнішньої реклами. Для реклами на транспорті повинна буди окрема Концепція розвитку та Порядок розміщення», – додала вона.

    За словами пані Гончарової, ціль майбутньої Концепції – впорядкувати рекламу на транспорті, зменшити її кількість та збільшити надходження до бюджету.

    metro

    Рубрики: Новини