-
Наша мета — об’єднати зусилля громади, бізнесу і влади
“Минулого тижня отримала пропозицію київського міського голови Віталія Кличка очолити рекламний напрямок у структурі КМДА. Сподіваюся виправдати довіру киян. Про плани та основні напрямки роботи”, – пише у своєму блозі екс-очільниця КП “Київреклама”, а нині – начальник відділу реклами Департаменту містобудування та архітектури КМДА Наталія Гончарова.
Упорядкування нормативного регулювання.Це перший основний напрямок, на якому сконцентруємося у своїй діяльності. Працюючи в КП “Київреклама” протягом останнього року ми обробили величезну кількість заявок, як представників бізнесу, так і киян, що стосувалися процедури видачі дозволів на розміщення рекламних конструкцій, термінів надання дозволів, а також дотримання законності і реакції міської влади на порушення законів у адекватні терміни. Більшість цих зауважень включені до Порядку розміщення реклами у місті Києві та проекту внесення змін до Концепції розвитку реклами у Києві. Департамент містобудування та архітектури має відповідні повноваження щодо внесення пропозицій для розгляду Київрадою, яких не мали ми у КП “Київреклама”. Тож сподіваюся, що у нас пришвидшиться процес ухвалення відповідних змін. Правила стануть простішими, зрозумілішими і прозорішими, а застережень з боку киян та підприємців щодо роботи міської влади у сфері реклами стане менше.Створення окремого Управління реклами.Це другий важливий напрямок, про який неодноразово говорили, стикаючись з реальними проблемами в рамках діяльності КП “Київреклама”. Однією з головних причин порушень з боку підприємців залишається надто повільна обробка дозвільної документації. Ті органи, на які покладено повноваження з регулювання ринку реклами, як показала практика минулого року, не мають організаційних можливостей ефективно виконувати функції регулятора ринку. Для вирішення більшості теперішніх проблем необхідне створення окремого Управління реклами у складі КМДА, яке регулюватиме розміщення реклами у Києві, матиме повноваження щодо видачі та скасування дозвільної документації. Таке управління матиме достатню кількість фахового персоналу, щоб звести час на розгляд заявок підприємців до мінімуму. За приблизними підрахунками, коли діятиме Управління з реклами, Київ може заробити на 26,8 млн гривень в рік більше лише за рахунок підвищення оперативності обробки документації і заявок підприємців. Окремі елементи такої системи, що дозволяють уникати підприємцями помилок ще на етапі оформлення заявок, вже апробовано у діяльності КП “Київреклама”. Йдеться про безкоштовні консультації для підприємців, які регулярно проводило і продовжує надавати підприємство.Впровадження нової філософії співпраці з бізнесом.Цей напрямок нашої діяльності передбачає оцінку досвіду багатьох європейських та українських міст у сфері регулювання ринку реклами. Зокрема йдеться про проведення так званих інвестиційних конкурсів, коли за право довготривалої оренди місць під рекламні носії підприємці пропонуватимуть власні інвестиційні проекти пов’язані з благоустроєм міста. Від такої практики, як показує досвід Європи, виграють усі. З одного боку підприємці мають змогу планувати свою діяльність на тривалий час. З іншого — місто матиме можливості покращувати комфортність проживання у міста за допомогою залучення позабюджетних коштів. Така практика є типовою для більшості європейських столиць. Сподіваємося впровадити її також у Києві.Якщо об’єднати усі напрямки діяльності, то вони мають одну спільну мету — це перетворення міської влади у своєрідного адміністратора послуг, який є одночасно партнером для громади міста Києва і для підприємницьких кіл. В час, коли владу звикли тільки критикувати, хочемо побудувати нову систему, де кияни, підприємці, міська влада спільно піклуються про спільний простір, яким є місто Київ та сприйматимуть одне одного, як партнери, що працюють задля спільної справи.
Про те, як відомі компанії ігнорують діючи закони і норми РЕКЛАМУ НА ІНВЕСТИЦІЇ — НОВА ФІЛОСОФІЯ СПІВПРАЦІ З БІЗНЕСОМ
Наша мета — об’єднати зусилля громади, бізнесу і влади