• Міський бюджет отримав від розповсюджувачів зовнішньої реклами 68 млн грн.

    Майже 68 млн грн. – саме стільки надійшло до столичного бюджету за користування місцями комунальної власності для розміщення зовнішньої реклами на поточний період 2016 року. План перевиконано на 25%. «Ми продовжуємо вживати активних заходів для покращення фінансової дисципліни з боку розповсюджувачів реклами», – пояснив в. о. директора КП «Київреклама» Олександр Смирнов.

    Згідно з рішенням Київради «Про бюджет м. Києва на 2016 р.», річна планова сума відрахувань до спецфонду міського бюджету від розміщення реклами становить понад 157,8 млн грн.

    Нагадаємо, що минулорічний план складав 126 млн грн та був перевиконаний на 20%. Крім того, підприємства транспорту отримали від розміщення реклами більше 21 млн грн.

    Рубрики: Новини