• «Київреклама» оновлює штат фахівців з моніторингу

    Нещодавно КП «Київреклама» почало пошук нових фахівців, які займаються моніторингом районів Києва, виявляють конструкції, розміщені з порушеннями, та оновлюють базу даних рекламних засобів в місті.

    «Ми  через офіційний сайт КП та соцмережі запросили до своєї команди молодих, енергійних людей, що прагнуть змін на краще у впорядкуванні рекламних засобів у вуличному середовищі Києва. Конкурс був відкритим. Якихось особливих навичок не вимагали, бо готові навчати фахівців з нуля. В результаті співробітниками підприємства стали Сабіна Креженстовська та Іван Мельник, які стежитимуть за порядком на Подолі і в Голосієво», – пояснила директор КП «Київреклама» Наталія Гончарова.

    Кадровий склад підприємства буде оновлюватися і надалі. Крім того, “Київреклама” залучає до співпраці волонтерів-представників громадських організацій, які також прагнуть до того, щоб столиця стала комфортною.

     

    Рубрики: Новини