• Із квітня з вулиць Києва прибрали понад 1,5 тисячі нелегальних носіїв реклами

    Із квітня з вулиць столиці прибрали понад 1,5 тисячі нелегальних носіїв реклами. Наразі в Києві налічується близько 400 самовільно встановлених наземних конструкцій, у тому числі 200 щитів, які планується демонтувати протягом місяця. Про це розповіла директор КП «Київреклама» Наталія Гончарова представникам ЗМІ під час демонтажу незаконного рекламного щита.

    1

    Зокрема, журналісти цікавилися, чи співпрацює комунальне підприємство з організаціями, що мають стосунок до рекламної галузі – Індустріальним комітетом зовнішньої реклами та Асоціацією зовнішньої реклами.

    Директор КП «Київреклама» повідомила, що Індустріальний комітет об’єднує ТОП-6 операторів зовнішньої реклами та ТОП-6 медіа-груп і агентств, які займаються моніторингом і дослідженням зовнішньої реклами, стандартизацією процесів взаємодії учасників ринку. Тобто вирішують свої власні внутрішні завдання. Основний діалог ведеться з представниками Асоціації, до якої також входять оператори. Серед іншого, обговорюються питання, що стосуються нормативно-правових актів, які регулють галузь у Києві.

    «Але потрібно розуміти: бізнес захищав та захищатиме свої інтереси. У міста інші пріоритети, пов’язані, в першу чергу, з інтересами громади. Будь-який киянин сьогодні скаже, що в столиці забагато реклами і її кількість треба зменшити та впорядкувати. Ми бачимо на вулицях хаотичне скупчення як законних, так і незаконних носіїв. Тому необхідно працювати з правовою базою і зберегти баланс інтересів усіх сторін», – наголосила Наталія Гончарова.

    reklama2

    Рубрики: Новини