-
Альтернатива сьогоденню
«Сучасний міський простір вже важко уявити без реклами, яка необхідна бізнесу для того, щоб заявити про себе, просувати товари і послуги. Але те, що ми маємо зараз у Києві, викликає критику з боку громадськості та бажання суттєвих змін. Ми впевнені в цьому, бо кожен день стикаємося з реакцією городян на появу тих чи інших рекламних засобів та отримуємо пропозиції від фахівців про допомогу у розробці дизайн-коду міста», – розповіла директор КП «Київреклама» Наталія Гончарова.
За її словами, для того, щоб столичні вулиці стали охайними, треба змінювати менталітет підприємців, більшість з яких і досі вважає, що чим більше та яскравіше реклама, тим краще. Попит на несмак виник після розвалу совдепії та зняття жорстких заборон. Нажаль, левова частка рекламодавців та власників бізнесу досі так і не навчились поважати історію Києва, що надзвичайно багатий на архітектурні шедеври, які вкрай важливо зберегти. Тут представлені усі стилі минулого тисячоліття – від храмів Київської Русі до конструктивізму та сталінського ампіру. Зовнішня реклама повинна відповідати кожному з них, органічно вписуватися у міський простір – це вимога людей, які люблять Київ, пишаються ним та хочуть жити у комфорті.
Наразі робота в цьому напрямку вже ведеться. При Департаменті культури КМДА створена експертна група з відомих архітекторів, представників громадськості, КП «Київреклама», управління збереження історичного середовища та охорони об‘єктів культурної спадщини. Експерти щотижня розглядають погодження на розміщення реклами та надають рекомендації стосовно її зовнішнього вигляду та розташування. Мета – не допустити руйнування фасадів будівель та спотворення їх елементів.
КП «Київреклама» зі свого боку не тільки веде активну боротьбу з незаконними носіями, але й приймає участь у розробці нормативних документів, що впливають на галузь зовнішньої реклами. Ми добре розуміємо, що місту потрібен дизайн-код і тому запросили урбаністів, дизайнерів до конкурсу на оформлення зовнішнього виду вивісок та інших рекламних конструкцій на прикладі вулиці Петра Сагайдачного. Це пілотний проект, надалі позитивні новації поширюватимуться на інші райони.
Природно, при створенні нового обличчя Києва було б не зайвим врахувати досвід і європейських міст, де вже подолали ті проблеми, з якими ми стикнулися тільки зараз. Тому ми розпочинаємо для всіх зацікавлених лаконічний і яскравий екскурс по розвиненим закордонним мегаполісам.
До речі, стосовно проекту оновлення фасадної реклами на вулиці Сагайдачного. На понеділок заплановано перше публічне обговорення змін, що мають відбутися у найближчому майбутньому. Ми маємо врахувати інтереси та побажання всіх підприємців, які працюють на відрізку від Контрактової до Поштової площі, тому запрошуємо їх на зустріч. Також в ній візьмуть участь архітектори, урбаністи, представники організації «Агенти змін», які вже мають цікаві напрацювання у даному напрямку, а також небайдужі городяни.
Чекаємо на18 годину 11 квітня у КП «Київреклама» за адресою: Боричів узвіз, 8.
У Києві є приклади гарних вивісок.Увага! Запрошуємо на обговорення “Проекту упорядкування фасадної реклами” Альтернатива сьогоденню. Екскурс Європою. Частина 1 – Берлін
Альтернатива сьогоденню