• Альтернатива сьогоденню. Екскурс Європою. Частина 3 – Лондон

    Нещодавно комунальним підприємством «Київреклама» було започатковано пілотний проект по впорядкуванню фасадних конструкцій на вулиці Петра Сагайдачного, який наразі набирає обертів.
    Але, перш, ніж щось кардинально змінювати у Києві, вважаємо за доцільне вивчити досвід інших міст, де проблема хаотичного розміщення реклами вже подолана.
    Цього разу запрошуємо вас до Лондону – всесвітньо відомого політичного, економічного та культурного центру. Зазначимо, що столиця Туманного Альбіону – взірець лояльності до зовнішньої реклами, що і пояснює її різноманітність та незвичайність. Водночас рекламні носії зовсім не порушують гармонію міського середовища.
    Почнемо з вивісок і кронштейнів. Деякі з них виглядають так, наче їх виготовили кілька століть тому, і створюють особливий затишок на лондонських вулицях.

    3

    4

    5

    1_

    2
    Власники лондонських пабів доповнюють вивіски живими квітами. Такі фасади милують око, чи не так?

    7

    6

    Є зразки сучасних вивісок, і вони не спотворюють фасади будівель.

    9

    10

    8

    Або оформлення найстарішого в Лондоні магазину іграшок – виглядає надзвичайно радісно, але не виділяється кричуще серед інших.

    11

    Окрему увагу варто приділити вітринам двох найвідоміших лондонських торговельних центрів Harrods і Selfridges & Co. В залежності від сезонної колекції або, наприклад, свята, вітрини змінюють вигляд. Їх привабливість не дає відвести погляд.

    12

    13

    Звісно у цьому славетному місті є великоформатна реклама. Родзинкою відомої площі Piccadilly стала будівля, на фасаді якої розміщено багато сучасних світлових екранів.

    14

    Одним з головних носіїв реклами у Лондоні є транспорт. Дивіться, як охайно та яскраво виглядають знамениті двоповерхові автобуси.

    16

    15

    Британські кеби також виступають оригінальним рекламоносієм, що оптимально відповідає динамічному і унікальному просуванню брендів.

    17

    У 2010 році лондонська мерія втілила у життя проект створення велосипедної інфраструктури, спонсором якого став відомий англійський банк Barclays. В місті з’явилася мережа автоматів з прокату велосипедів Barclays Cycle Hire. Це найбільший в історії проект корпоративного брендінгу.
    18

    Як бачимо, реклама в британській столиці є, і її досить багато. Інша справа, що вона природно доповнює міський простір. До того ж Лондон широко використовує інноваційні способи просування товарів та послуг, про які ми розповімо окремо.

    Рубрики: Статі