-
Альтернатива сьогоденню. Екскурс Європою. Частина 3 – Лондон
Нещодавно комунальним підприємством «Київреклама» було започатковано пілотний проект по впорядкуванню фасадних конструкцій на вулиці Петра Сагайдачного, який наразі набирає обертів.
Але, перш, ніж щось кардинально змінювати у Києві, вважаємо за доцільне вивчити досвід інших міст, де проблема хаотичного розміщення реклами вже подолана.
Цього разу запрошуємо вас до Лондону – всесвітньо відомого політичного, економічного та культурного центру. Зазначимо, що столиця Туманного Альбіону – взірець лояльності до зовнішньої реклами, що і пояснює її різноманітність та незвичайність. Водночас рекламні носії зовсім не порушують гармонію міського середовища.
Почнемо з вивісок і кронштейнів. Деякі з них виглядають так, наче їх виготовили кілька століть тому, і створюють особливий затишок на лондонських вулицях.
Власники лондонських пабів доповнюють вивіски живими квітами. Такі фасади милують око, чи не так?Є зразки сучасних вивісок, і вони не спотворюють фасади будівель.
Або оформлення найстарішого в Лондоні магазину іграшок – виглядає надзвичайно радісно, але не виділяється кричуще серед інших.
Окрему увагу варто приділити вітринам двох найвідоміших лондонських торговельних центрів Harrods і Selfridges & Co. В залежності від сезонної колекції або, наприклад, свята, вітрини змінюють вигляд. Їх привабливість не дає відвести погляд.
Звісно у цьому славетному місті є великоформатна реклама. Родзинкою відомої площі Piccadilly стала будівля, на фасаді якої розміщено багато сучасних світлових екранів.
Одним з головних носіїв реклами у Лондоні є транспорт. Дивіться, як охайно та яскраво виглядають знамениті двоповерхові автобуси.
Британські кеби також виступають оригінальним рекламоносієм, що оптимально відповідає динамічному і унікальному просуванню брендів.
У 2010 році лондонська мерія втілила у життя проект створення велосипедної інфраструктури, спонсором якого став відомий англійський банк Barclays. В місті з’явилася мережа автоматів з прокату велосипедів Barclays Cycle Hire. Це найбільший в історії проект корпоративного брендінгу.
Як бачимо, реклама в британській столиці є, і її досить багато. Інша справа, що вона природно доповнює міський простір. До того ж Лондон широко використовує інноваційні способи просування товарів та послуг, про які ми розповімо окремо.
Альтернатива сьогоденню. Екскурс Європою. Частина 2 – Рим Звернення директора КП «Київреклама» Наталії Гончарової до власників реклами на транспорті
Альтернатива сьогоденню. Екскурс Європою. Частина 3 – Лондон