• Альтернатива сьогоденню. Екскурс Європою. Частина 2 – Рим

    Київ – унікальне місто, де можна побачити будівлі понад 30 архітектурних стилів різних епох з часів Київської Русі. Він гідний того, щоб стати всесвітньо популярним туристичним центром. Для цього вкрай необхідно створити комфортний міський простір, невід‘ємним елементом якого є зовнішня реклама.

    КП «Київреклама» нещодавно започаткувало пілотний проект по впорядкуванню фасадних конструкцій на вулиці Петра Сагайдачного.

    Але чи потрібно винаходити велосипед, якщо в інших європейських містах вже давно вирішили проблему засилля зовнішньої реклами, побороли несмак і гігантоманію? Ми вважаємо доцільним врахувати їх досвід.

    Цього разу подивимося на столицю Італії – стародавній Рим з приблизно такою ж кількістю мешканців, що й в Києві, та численними історичними пам‘ятками.

    Отже, в центрі «вічного міста» немає великих конструкцій та перетяжок над дорогами, які заважають туристам і городянам милуватися чудовою архітектурою. Навіть мольберти художників на римських площах не повинні перевищувати 170 см.

    Там не зустрінеш будівельних сіток із величезними яскравими рекламними зображеннями. Зі стаціонарних носіїв є тільки огорожі біля пішохідних переходів і ось такі конструкції, які важко назвати щитами.

    1

    3

    2

    Також у Римі багато транспортних засобів з рекламою.

    4

    6

    5

    Мабуть, найяскравішими носіями є креативно оформлені римські трамваї.

    7

    8

    Щоб зрозуміти, як місто має відстоювати своє обличчя, давайте подивимося на римські вивіски.
    Перше правило – нічого кричущого. Дозволені лише білий, чорний, відтінки сірого, коричневого, золотистого і інші стримані кольори.

    9

    10

    Доречи, відомі італійські марки дотримуються євростандартів і у Києві. Ось такий магазин є у Пасажі.

    Pas11

    Влада Риму готова зробити виняток лише в особливих випадках. Це ідеальна вивіска для аптеки – нічого зайвого, інформативно і видно здалеку.

    12

    Правило друге – фасад будівлі недоторканний. Бізнес обмежений рамками віконних і дверних прорізів, якою б поважною не була фірма, що рекламується.

    13

    Чудово виглядають написи на кам’яних поверхнях.

    14

    15

    А ось у передмістях Риму реклама може бути більш яскравою.

    16

    Як вважаєте, ці приклади були б прийнятні для української столиці?

    Рубрики: Статі