• Альтернатива сьогоденню. Екскурс Європою. Частина 1 – Берлін

    «Як ми зазначили у попередній публікації стосовно змін зовнішнього вигляду Києва, перш ніж робити якісь кроки, не зайвим було б розглянути досвід інших міст, де галузь зовнішньої реклами знаходиться на більш високому рівні розвитку. Стартуємо з прогресивного Берліну», – зазначила директор КП «Київреклама» Наталія Гончарова.

    Родзинкою цього міста є вуличні колони, які у 1954 році в боротьбі з незаконною рекламою запропонував встановлювати видавець Ернст Літфасс. Колони, що звуться Літфасса (Litfaßsäule), у сучасній модифікації являють собою сіті-лайт, що крутися навколо своє осі.

    1

    Традиційна колона.

    2

    Сучасна модифікація колони.

    Якщо завітати до Берліну, то ми побачимо сміливі  рекламні кампанії з використанням креативних ідей.

    3

    4

    Приклад нестандартного розміщення. Впливова щоденна німецька газета “Die Welt” запускає час від часу над Берліном величезну символічну повітряну кулю.

    5

    Ще нестандарт – реклама „The Nike Air Max“ на станції метро «Александерплац. Здається, що стіна зруйнована.

    6

    Особлива увага приділяється закликам дотримуватися чистоти. На контейнерах для сміття можна побачити слогани: «Ти не забув віддати мені свою жуйку?».

    11

    Прикрашені паркани IKEA радують око перехожих квітами.

    7

    Власник цього велосипеду запрошує відвідати його магазин, розташований неподалік.

    8

    Ось так рекламують веломагазин.

    9

    Рекламно-інформаційні велосипеди. На лицьовій частині пересувної  тумби розміщена реклама ресторану, а на бічних – карта із зазначенням його місця розташування. Велосипед роз’їжджає по найближчій окрузі або паркується недалеко від ресторану.

    10

    Ще приклад пересувної реклами.

    Берлінці, як і ми, намагаються максимально використовувати міський простір для розміщення реклами. Але роблять це якісно та системно. Застосовуються різноманітні елементи – напилення на стіні, наліпки на дверях, також рекламне обгортання старовинних бомбосховищ, тощо.

     

     

    12

    Реклама на багатоповерхівці однакового розміру. Ніякого змагання – у кого більше.

     

     

     

    13

     

    Об‘ємна реклама на хмарочосі.

    15

    Реклама вписується в кольорову гамму та архітектуру міста.

    16

    Замість вивісок-кронштейни.

    17

    18

    Як вам такі вивіски?

     Звісно, Берлін не може похвалитися такою багатою архітектурою, як Київ. І далеко не всі рішення, що там використовуються, прийнятні, наприклад, для старовинних районів української столиці.  Але головне для нас – навчитися поважати своє місто та почати зміни на краще.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Рубрики: Статі