-
Альтернатива сьогоденню. Екскурс Європою. Частина 1 – Берлін
«Як ми зазначили у попередній публікації стосовно змін зовнішнього вигляду Києва, перш ніж робити якісь кроки, не зайвим було б розглянути досвід інших міст, де галузь зовнішньої реклами знаходиться на більш високому рівні розвитку. Стартуємо з прогресивного Берліну», – зазначила директор КП «Київреклама» Наталія Гончарова.
Родзинкою цього міста є вуличні колони, які у 1954 році в боротьбі з незаконною рекламою запропонував встановлювати видавець Ернст Літфасс. Колони, що звуться Літфасса (Litfaßsäule), у сучасній модифікації являють собою сіті-лайт, що крутися навколо своє осі.
Традиційна колона.
Сучасна модифікація колони.
Якщо завітати до Берліну, то ми побачимо сміливі рекламні кампанії з використанням креативних ідей.
Приклад нестандартного розміщення. Впливова щоденна німецька газета “Die Welt” запускає час від часу над Берліном величезну символічну повітряну кулю.
Ще нестандарт – реклама „The Nike Air Max“ на станції метро «Александерплац. Здається, що стіна зруйнована.
Особлива увага приділяється закликам дотримуватися чистоти. На контейнерах для сміття можна побачити слогани: «Ти не забув віддати мені свою жуйку?».
Прикрашені паркани IKEA радують око перехожих квітами.
Власник цього велосипеду запрошує відвідати його магазин, розташований неподалік.
Ось так рекламують веломагазин.
Рекламно-інформаційні велосипеди. На лицьовій частині пересувної тумби розміщена реклама ресторану, а на бічних – карта із зазначенням його місця розташування. Велосипед роз’їжджає по найближчій окрузі або паркується недалеко від ресторану.
Ще приклад пересувної реклами.
Берлінці, як і ми, намагаються максимально використовувати міський простір для розміщення реклами. Але роблять це якісно та системно. Застосовуються різноманітні елементи – напилення на стіні, наліпки на дверях, також рекламне обгортання старовинних бомбосховищ, тощо.
Реклама на багатоповерхівці однакового розміру. Ніякого змагання – у кого більше.
Об‘ємна реклама на хмарочосі.
Реклама вписується в кольорову гамму та архітектуру міста.
Замість вивісок-кронштейни.
Як вам такі вивіски?
Звісно, Берлін не може похвалитися такою багатою архітектурою, як Київ. І далеко не всі рішення, що там використовуються, прийнятні, наприклад, для старовинних районів української столиці. Але головне для нас – навчитися поважати своє місто та почати зміни на краще.
Альтернатива сьогоденню Проект впорядкування фасадної реклами на вул. Сагайдачного стартував
Альтернатива сьогоденню. Екскурс Європою. Частина 1 – Берлін