• Управління з питань реклами і КП «Київреклама» представили свій стратегічний план на 2024 рік

    Управління з питань реклами і КП «Київреклама» під час бюджетних консультацій з Департаментом фінансів КМДА представили свій стратегічний план на 2024 рік. Було висвітлено основні результати діяльності Управління і комунального підприємства за минулі роки, а також спрогнозовано цільові показники на наступний рік.

    Серед іншого було зазначено, що:

    – надходження до міського бюджету від плати за користування місцями розміщення реклами за 2021-2023 рік становить більше 154 млн гривень, з них – 122 млн лише за 2021 довоєнний рік

    – рівень демонтажу незаконних конструкцій та кількість поданих звернень на оформлення конструкцій у місті Києві за 2023 рік досягли довоєнного періоду

    – за 9 місяців цього року було розміщено 5404 сюжетів соціальної реклами, у тому числі військово-патріотичної тематики (вже перевиконано план на рік у 5 разів)

    – накладено комісією ВО КМР (КМДА) адміністративних стягнень за незаконне розміщення реклами на сумму 2,3 млн гривень.

    Крім вищесказаного, було представлено основні стратегічні цілі Управління з питань реклами і КП «Київреклама» на наступний рік:

    – вдосконалення онлайн-сервісів з надання адміністративних послуг

    – підвищення рівня поінформованості мешканців міста про діючі правила розміщення рекламних засобів та вивісок

    – зменшення кількості конструкцій, розміщених з порушенням встановлених вимог та правил

    – підвищення ефективності соціальної реклами, як каналу комунікації для залучення мешканців міста до вирішення суспільно важливих проблем

    Начальниця Управління з питань реклами Оксана Поліщук, яка була доповідачем презентації, зазначила що, для реалізації даних цілей вже здійснюються заходи з удосконалення сервісу онлайн-подачі звернення на оформлення вивіски, який наразі працює у тестовому режимі. Крім того, вже запущено сервіс інформаційних сповіщень для власників конструкцій, який нагадує про все, що стосується розміщення конструкцій.

    Окремо було обговорено питання щодо відновлення плати за користування місцями розміщення рекламних засобів у місті Києві. Так, Оксана Поліщук зазначила, що спрогнозоване надходження до міського бюджету від плати за користування місцями розміщення реклами за 2024 рік за умови прийняття відповідних рішень депутатами міської ради може становите понад 115 млн гривень.

    Рубрики: Новини