-
Валентин Мондриївський: Асоціація операторів зовнішньої реклами подякувала міській владі за підтримку
Громадська спілка «Асоціація операторів зовнішньої реклами України» в листі до голови КМДА, міського голови Віталія Кличка висловила вдячність за розуміння потреб бізнесу та запровадження пільг у такий непростий для суспільства час. Про це повідомив заступник голови КМДА Валентин Мондриївський.
«З огляду на складну епідеміологічну ситуацію, депутати Київської міської ради надали додаткові пільги підприємцям та тимчасово зменшили плату на 50% за використання місць, що перебувають у комунальній власності територіальної громади Києва для розміщення засобів зовнішньої реклами та реклами на транспорті. Відповідна пільга діє до 31 грудня 2021 року», – нагадав Валентин Мондриївський.
За його словами, у місті свідомо пішли на недоотримання доходів у бюджет, адже першочергове завдання міської влади – не допустити масового закриття бізнесу та зберегти робочі місця.
«Зниження фінансового тягаря дозволяє рекламним компаніям утриматися від скорочення штату та впровадити програму лояльності для реклами малого та середнього бізнесу. Так, за ініціативи мера столиці Віталія Кличка, навіть у складні економічні часи ми робимо все можливе, щоб столичний бізнес продовжував розвиватися», – додала начальниця Управління з питань реклами КМДА Оксана Поліщук.
В Україні почали відзначати Дні Європи Збір ідей та пропозицій щодо довгострокових пріоритетів, цілей і завдань розвитку міста Києва від представників громадськості
Валентин Мондриївський: Асоціація операторів зовнішньої реклами подякувала міській владі за підтримку